14 december

Idag har jag lovat mig själv att jag ska bli ännu bättre på att borsta mina tänder,
ska även börja använda tandtråd och munskölj mer än en gång om dagen!
Tänker aldrig mer laga ett hål!
Hatar kännslan av bedövning så tänkte strunta i det, som jag gjorde sist jaf lagade ett hål.
Det gick INTE utan bedövning och sen fick de ingen bedövning att funka så de fick ta fram specialaren,
tog flera timmar innan DEN släppte!
Jag gick runt med ett halvt leende på salongen i timmar och kunde inte äta.



Men ikväll har jag haft det mycket trevligt!
Har varit hemma hos min kollega Lena på julmys.
Alla från salongen var samlade, även de som är mammalediga.

Lena hade dukat upp fantastiskt fin och vi fick så fin mat.







Det bjöds på tomatrisotto med laxfärs och ärtpuré
Var super gott! till och med jag som inte är någon fiskälskare njöt av det!
Efter detta belv det brieost med hemma gjord bröd
och sedan dessert



Vi lekte även paket leken



Jag lyckades få två paket även idag





På trisslotterna var det 25kr på båda.

Under kvällen bjöds vi även på sång av Anna-Karin med Lasse på piano,
super vackert!



(den här tomteluvan både sjöng coh dansa!)

Tack alla för idag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Mathias Andersson

2011-12-15 @ 05:05:16
Postat av: Mathias Andersson

Jag använder tandpetare varje morgon och slipper på det sättet tandtråd, jag går även till Elisabeth Hartung som är tandhygienist och hjälper mig med min tandvård.

Prata med henne, hon jobbar på Tandhygienisterna vid gammla Posten.

2011-12-15 @ 05:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0