Dan före dopparedan

Idag har jag jobbat min sista dag på 12 veckor!
Var faktiskt lite vemodigt, det längsta jag varit ledig innan är 2 veckor.

Men det var en höjdar dag! Så klart massor att göra och massa folk som var ute och handla de sista julklapparna.

Hade goa Ebbe på besök idag, fast han märkte nog nästan inte varit han var.
Det viktigaste är att ifall man är redig så får man färg i håret.

Ska bli kul att se om han uppskattar sin julklapp imorgon..

På kvällen har vi varit hos min mor och Jan.
Ätit massa gott och öppnat ett och annat paket.




Jan fick en superfin vedkorg av oss som Gustaf gort


Själv fick jag bla. en super fin ljusstake och en bra necessär till resan.

Han nu en riktigt god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0