En underbar helg

Helgen har gått så fort.
Har svävat på moln efter den lyckade visningen i fredags, så skönt när allt går som man tänkt sig!




Igår hade vi även ett mycket lyckat julmys

Det gjordes inlagdsill, bröd, tryfflar m.m.
Det godaste var desserten!



Dessterten var en kladdkakesandwich med polkagrisfluff
Receptet är det Cilla som gjort och hon har uppkallat det efter mig, är bland det godaste jag ätit!
Hennes recept hittar ni på cillabakar.bloggplatsen.se

Som dricka till hade vi Leilas glöggspritzer
Ett måste i jultid!
Vi provade även att göra äggtoddy med cointreau, blev super gott!

För att få lite extra julkännsla körde vi paket leken.
Vi var tvungna att sätta rim på våra paket.
På paketen jag lyckades sno åt mig stod det



Dett lossar dfin tunga
och värmer
din själ
Får dig att sjunga
förhoppningsv
is väl

En liten länk
som sänder ett blänk
och visar alla att
du är en riktig skatt



Tack alla som förgyllt min helg!

Hoppas ni har en mysig tredje advent!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0