Sydney

antligen har jag hittat ett internet!
Har ar livet underbart! har borjat kunna slappna av och min jetleg borjar ge sig.
Flygresan hit var super lang och jag trodde aldrig att den skulle vara over, men den gick anda bra. Vi hade vara Ipads sa kunde kolla pa film och serier. Sova blev det inte mycket av, kanske 4 timmar av de 36 timmar vi flog.

 Vi bor pa Wake up! hostel, ett jattefint hostel som vi trivs bra pa. Det ar frasha rum och aven koket ar frasht! (Till och med du, Frida skulle kunna laga mat och bo har ;)

Sydney ar en haftigstad, sa otoligt stor! Akte farja till Manly igar och sag staden fran vattnet, den tog aldrig slut! Det finns sa fina byggnader och det ar blandat gammalt med det nya. Det var karlek fran forsta ogonkasstet! Sa klart har vi aven kollat in opera huset och idag ska vi till Bondi och njuta av solen.
Har varit perfekt forsta vader, ca 25C och lite moln.

Vi har aven bokat var forstatta resa mot Cairns, blir buss upp med massa saker pa vagen. Blir allt det dar man maste se och gora.
Har mott upp nagra kompisar har som vi ska aka med dit. Ska verkligen bli super kul! Skont att fa lite kvinnligt sallskap i nagra veckor.







Utsikten fran varat rum.

Ha det super nu sa ska jag forsoka skriva snart igen!


Kommentarer
Postat av: cilla

Ahhhh jag e inte alls avis!! Visst e de kärlek vid första ögonkastet:) ha de toppen, se upp för vågor o hajar vid bondi;P pusspuss

2011-12-30 @ 08:24:33
URL: http://cillabakar.blogplatsen.se
Postat av: ida

Vad skönt att höra från er. Ser inte ut att gå någon nöd på er :) Ebbe undra igår om jag hade hört något mer från äventyrssmurfen. Han pratar om honom som om han vore en levande vän ute på resa. Ge en puss från mig till Gullan. Kram!

2011-12-30 @ 09:28:56
Postat av: mor

Hallo härligt att höra att ni har det bra:)Ha en bra nyårsafton jag skickar ett sms kl 14 svensk tid:) puss

2011-12-30 @ 10:02:46
Postat av: camilla

Hej! vad härligt det låter! njut! och glöm inte solkräm:) puss å kram

2011-12-30 @ 10:14:04
Postat av: Bibbi

Ha det så bra o njut av Er resa. Ett Gott Nytt År, till Er om jag inte lyckas få kontakt med Er imorgon,

Kramizar från mig o (pappa)Claes

2011-12-30 @ 10:58:46
Postat av: Patrik!

Hej! det ser underbart ut!! Hoppas allt är bra. Bejja undrar var Gurra har lagt nycklarna till lägenheten? Mvh.

2011-12-30 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0