Sore throat

Blev ingen träning idag.
Vaknade med ont i halsen och har sedan vart lite hängig hela dagen.
Hoppas det blir bättre imorgon för då är jag ledig och vill träna.

Hade en mysig kväll med Sofia.
Blev köttfärsås och spagetti till middag
Är supergott att steka lök och köttfärs och sedan ha i creme fraiche-paprika och chili.
Eftersom jag hade ont i halsen blev det glass till dessert
Ben&Jerry Cherry Garcia - Körsbärsglass med mörk choklad och körsbär
Ännu en favorit, de får sluta göra så mycket god glass!



Som sagt hoppas jag på att kunna fortsätta mitt nyttiga liv imorgon med träning och sund mat.



Nu blir det några avsnitt How I Met Your Mother innan jag somnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0