Träning

Har nu kört två veckor ganska hård träning.
Har fått ett styrke pogram på fyra pass i veckan av Anna, min PT
och utöver detta kör jag några pass med kondition.
Det känns riktigt bra redan faktiskt,
ska bara hålla kvar i detta nu så jag kan få lite resultat.

Idag körde jag axlar, rotatorcuffen och mage.
Känner redan att jag blivit lite starkare,
eller så vågar jag ta i lite mer nu..

Efter styrkan körde jag en timma på crosstrainer.
Har inte orkat det sen jag kom hem från resan
men idag gav jag mig den på det och då gick det!
När jag väl var klar kunde jag nästan kört lite till..




Kommentarer
Postat av: Cilla

Duktiga du!:)

2012-04-27 @ 19:47:42
URL: http://cillabakar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0