lycka

Började även denna dag på gymmet,
körde ett tufft benpass så kan nog inte gå imorgon..
 
Gjorde på jobbet idag en super fin blond färg,
Jessica hade en långt helblont hår med lite mörkare utväxt,
jag blandade upp med lite mörkare slingor i det blonda.
Blev en jättefin blondfärg, krämig och naturlig.
Jag älskar att jobba med långa fina hår, göra dem ännu vackrare med en fin färg, oftast slingor som ger ett fint liv i längderna..
(Tyvärr han jag inte ta en bild på slutresultatet, var sen till min tid hos min nagelterapeut)
Det sprider sig en lycka i mig när jag får dessa hår att arbeta med.

Efter att jag fixat naglarna så blev det en lugn kväll i soffan,
läst bloggar och sett på tv,
njutit av mina nötter (det jag får äta nu när jag inte äter godis mm)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0