mysigt

Har ikväll vart ute och ätit med Johanna och Anja,
hade det super mysigt!
Är skönt att även ifall man träffas så sällan så blir det aldrig stelt när man träffas.
 
Kom på i dag att det är på LÖRDAG Gustaf flyttar,
blir jobbigare ju närmare det kommer..
Är fel vecka för sånt här, är lite mer kännslig denna veckan så kommer säkert bli några tårar.
Men det är bara för tre år och det är ju inte så att vi inte kommer ses eller höras..
 
Vet att jag uppdaterar sällan här nu men så fort jag kommit in i höst rutinerna kommer det bli bättre,
händer lite mycket just nu bara..
 
Har för övrigt nu klarat över en vecka utan sötsaker och det börjar redan kännas lättare,
som sagt så är det en jobbig vecka och jag brukar alltid tycka att jag är värd choklad men inte denna gången,
får se hur jag klarar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0