pang på pensionatet

Har haft en underbar arbetsdag,
hela veckan har vart bra..
Har haft massa härliga kunder som gett mig roliga utmaningar
och gett mig chansen att ge dem fina resultat.
Trivs verkligen med mitt jobb,
var inte alls jobbigt när semestern var slut.
 
Ikväll sitter jag här i soffan med mig sjuka godisbegär.
Har klarat mig fem (ynka) dagar utan någon sort av sött,
jag har blivit utsatt för färstelser flera gånger men har klarat av att stå mot.
Är lite stolt över mig själv faktiskt och hoppas att suget släpper snart.
På måndag blir det dags för gymmet igen,
nu så ska kroppen trimmas..
 
Ser nu på Pang på pensionatet,
blir endel skratt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0