Ett steg närmare..

Idag har jag tagit mitt första steg mot mitt dyklisense.
Var en dag med mycket teori men vi gjorde även ett dyk vid ett rev inte långt från stranden vi brukar ligga på. Det var kul att se vad som finns längre ut i vattnet. Eftersom jag inte dykt så mycket innan är det svårt att slappna av och se allt med min instruktör, Earl var bra på att visa mig saker. Vi busade bla. med Nemo.
Så att jag ska slippa att gå upp supertidigt imorgon gick vi genom en del teori infötr morgondagen efter dagens lektion var färdig..
Efter att jag och Gustaf ätit en god middag på stranden sitter jag nu åter här med min teori bok och läser.
..det är vad jag kallar semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0