5 januari

Sitter i lobbyn nu och vantar pa att tiden ska ga.
om 8 timmar gar bussen till Byron Bay.
Vi ska vara i Byron Bay till den 9/1, ar tydligen massa folk och riktigt fint vader sa ska ligga pa stranden och njuta, kanske prova surfa.

De senaste dagarna har jag borjat med en loprunda
(Eftersom anda Gustaf sover sa lange)
Det har varit riktigt harligt, men varmt. Man orkar inte alls lika mycket har i varmen som hemma.
Sen gar aven allt upp och ner har, massa hoga backar!


Igar var vi pa Bondi Beach, var lite monligt men det var bara skont.
Pa kvallen var vi i China Town och at god middag, super mysigt omrade.


Har suttit har nu i 1 timma och forsokt ladda upp bilder men det vill inte funka for mig.
Hoppas att jag far tillfalle med en dator snart igen sa att jag kan forsoka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0