kvällstid

Gustaf är i Polen så jag försöker njuta av att vara ensam,
är härligt att bara ta det lugnt och vara med sig själv.
Ingen som klagar på vad man ser på utan jag fick kolla på Sommar med Ernst.
Ernst gör så mycket härliga saker som jag aldrig skulle göra men det är ändå sommar att se på pogrammen.
(men tyckte det var lite tråkigt att de visade så mycket vitsippor,
visst är de fina men pogramet heter SOMMAR med Ernst inte VÅR med Ernst)

Men såklart saknar jag Gustaf, mer än vad jag njuter av att vara ensam så det är skönt att det snart är lördag och han kommer hem igen..

Nu blir det lite kvällsläsning innan jag somnar.
Ska börja med Denise Rudbergs Två gånger är en vana.
Har läst hennes första bok (detta är andra) och tyckte den var mycket bra!
Tror inte jag blir besviken på denna heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0