Stugan

Har haft en underbar dag!
Började dagen med en promenad i morgon solen.
Tog sedan några timmar till att hjälpa chefen med de nya lönerna, 
Vi har fått ett nytt avtal.
Åkte sedan ut till stugan vid lunch,
Åt en god lunch och vilade sedan i solen.
Tog mig en löprunda och sedan var Jans(mors samos) barn och barnbarn här.
vi grillade god mat och umgicks, träffar dem försällan!
På kvällen nu är det bara mor, Jan, Johan och jag här.
Killarna fixar och donar med allt som de tycker behövs göras, mor ser på Ledin på Skansen och jag dricker rose, läser en bra bok och lyssnar på vågorna som slår mot land.
Det är så här jag vill ha min semester, bara ta det lignt och njuta..
-emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0