Shopping

Idag har ett blivit en dag med massa timmars shopping.
Känner mig nöjd med mina köp.
Stör mig så på att alla snygga blusar är genomskinliga, kan det inte finnas några som inte är det?
Tycker det är snyggt men lite variation vore trevligt.

Behövde även lämna tillbaka en blus jag köpte igår för armarna på den var olika breda så de satt inte på samma sätt.
Expediten sa då till mig att det var nog mina armar det var fel på och inte blusen..?
Bra sörvice tycker jag..

Vi tog oss även en mysig lunch med Hanna som bor här i Stockholm,
var så kul att träffa henne igen!

Till middag gick vi till en liten mysig restaurang men vi var båda trötta efter att gått mycket idag så vi tog oss fort tillbaka till hotellet.
Nu blir det chailatte och filmmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0