Träning & Fika

Har fått gjort mycket idag.
Började med ett ordentligt benpass med Anna,
hon är grymt bra på att pusha mig och få mig att göra mer än vad jag tror att jag orkar.
Känner verkligen att träningen börjar ge resultat, kanske inte så att det syns så mycket än men jag känner verkligen att jag blir starkare.
Ska försöka lägga i en växel till så att jag verkligen får de resultaten jag vill ha.

Efter träningen blev det fika med Cilla och Bella.
Är aslltid lika trevligt och gott att hälsa på dem.
Bella växer så mycket och är en underbar pingla.
Hon ropade på mig helatiden och jag fick massa kramar, gos och pussar.
Min lilla underbara goding!



Nu har jag även städat ordning hemma och snyggat till det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0