Vardag

Nu är jag igång med träningen på riktigt.
Känns riktigt skönt, framförallt när det är så mycket på jobbet som det är nu.
Blir mitt avbrott från stressen, bara varva ner och fokusera på musklerna.
Hoppas verkligen att jag kan lyckas få lite resultat,
bara jag fortsätter som jag gör nu så kommer det nog..

Som ni förstår hinner jag inte med mycket mer än jobb och träning just nu.
Jag skulle behöva fler timmar på dygnen och även någon extra dag i veckan.

Men självklart såg jag på fotbollen igår,
eftersom matchen var sent så hann jag träna och sedan satt vi på Italiabaren och såg matchen.
Var super trevligt och även skönt att inte behöva laga mat själv efter träningen utan kunde beställa och någon annan lagade.
Var inte kul hur matchen slutade,
men det är bara ta nya tag och hoppas att vi är grymma i de kommande två matcherna.
Då kanske vi har en chans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0