Certifierad dykare

Igår gjorde jag färdigt mitt dykcertifikat!
Hade ett fantastiskt dyk, lite mycket strömmar bara. Vi såg massa fina fiskar de var lverallt runt oss.
Detta firades med drinkar igår och idag blev det massage, fotskrubb och pedikyr.
Det är molningt i paradiset men solen bränner en del ändå! Har haft otroligt lugnt och skönt idag.
Ikväll blir det middag inne i d*mall på ett ställe som vi blivit tipsade om.
Imorgon är det vår förslovningsdag så vi har pratat om att segla runt ön om vädret tillåter.
Vi sprang även idag på två tjejr vi träffade i Byron bay, Australien.. Världen är så liten!
Nu ropar duschen på mig att jag ska bli av med allt salt och sand från min kropp och göra mig redo för en romatiskmiddag för två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0