Lidköping, Sverige

Så har man varit hemma ett dygn, känns bra.
Första gången jag är ensam på tre månader men man vänjer sig nog snart.

Igår var Camilla, Cilla och min prinsessa Bella här. Var otroligt kul att träffa dem igen. Har saknat dem massor!

Idag har det varit en lugn dag, vaknade redan vid 05 men har inte gjort så mycket, gick en sväng genom stan. Lidköping är en fin stad och jag har saknat den- Hade ingen mascara så fick gå till Åhlens och köpa en.

På vägen hem gick jag förbi och sa hej till Hannah. Hon är snart klar med sin utbildning, känns som att hon började nyss.. tiden går så fort.

Ikväll blir det nog en film eller två, ska laga lite mat med.. om jag bara kan komma på vad jag vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0