Manila, Fillipinerna

Nu har vi lämnat paradiset och åkt till huvudstaden Manila.
Vi har inte sett så mycket mer än det vi såg i taxin till hotellet.
Min UVI har blivit värre, har fått njurbäckeninflammation och äter antibiotika. Så kvällen igår blev jag liggandes i sängen med hög feber.

Det enda vi gjorde var att vi gick och åt. Risken att bli rånad här är hög så det enda vi hade med oss ut var lite pengar, hade inte ens min förlovningsring på mig.

Har även sovit dåligt inatt, dels för att jag frös (fast vi hade 27C i rummet) och vårt hotell är väldigt lyhör. Vid 01 kom folk som festat hem och vi kunde höra dem väl...


Idag flyger vi till Bangkok, min sista anhallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0