Treårig förlovningsdag

Idag har det varit molningt och vi har varit ganska trötta.
Vi satt och pratade med de på Boracay Scuba långt in på små timmarna igår.
Det är med dem jag dykt.
De är fem stycken och otroligt trevliga, han som äger stället är super rolig och vi ska göra en utflykt med honom på onsdag. Får se vad det är han ska visa oss men tydligen ett häftigt ställe.
Men idag är det en stor dag som måste firas!
Idag är det min och Gustafs förlovningsdag, treårig sådan.
Det blir fin middag på någon utav våra favorit restauranger här.
Jag har även lyckats få en urinvägsinfektion.. Inte så skönt..
Mamma sa att det var bra att äta citron så nu har jag nog pressat i mig tre stycken! Hoppas att det hjälper!
Som tur är påverkar det inte mig så mycket utan jag kan njuta av paradiset ändå.
Hoppas vi får ett soligt paradis imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0