Valborg

Så har äntligen våren kommit.

Igår började jag dagen med ett morgon pass med min PT och sedan blev det inventering på salogen.
På kvällen var det fest och träffade massa mysiga människor.
Vi gick sedan ut och dansade hela natten
När jag väl var på väg hem hade solen börjat gå upp..



Idag har jag suttit på Frida och Daniels balkong och sett på medan de gjorde den vacker med vindskydd och växter.
Vi passade även på att grilla in våren!
Jag har sedan vart på salogen igen och gjort färdigt det sista på inventeringen,
att saker alltid ska ta längre tid än vad man trott!

Ska även passa på att gratta min underbara Cilla!
GRATTIS på din dag!

Detta ska vi fira på torsdag..

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åhh, gullis Tack! Syns ikväll:))

2012-05-03 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0