fix o trix

Imorgon(idag) är det dags för min kollega Idas bröllop,
sitter här nu och fixar naglarna har innan peelat mig och rakat benen.
Ska hinna jobba några timmar i morgon förmiddag så har inte så gott om tid att piffa till mig på,
så ikväll/natt fixar jag det jag kan.
Ska ha en vacker klarblå klänning med silver detaljer och ett par vita/blå blommiga skor.
Blir naglar med franskamanikyr med ett lila klarlack över.
Ska försöka hinna sätta upp mitt hår lite men får se vad jag hinner,
sminkningen blir nog ganska neutral eftersom klänningen har så mycket färg.
 
Vi får se va jag hinner och bestämmer mig för imorgon.
Ska försöka sova nu så att jag är lite pigg imorgon.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0