löpning

Efter jobbet idag blev det löpning med Sofia,
var rädd att jag inte skulle orka något eftersom det var länge sedan jag sprang men det gick bra!
Tyvärr tyckte mitt knä att det inte skulle gå för bra,
har haft problem med mitt knä i många år,
är efter att jag spelade handboll och skadade det flera gånger.
Jag blir lätt trött i det,
musklerna är svaga och behövs byggas upp rejält.
Vet att bara jag tränar det och springer lugnt i början kommer det igång och går bra sen.
Men som sagt gick det bra att springa ändå,
var skönt och ser verkligen fram mot att komma igång ordentligt med löpningen.
 
Har planer på att anmäla mig till lite tävlingslopp nästa år,
kul att få något som peppar lite extra,
ett ordenligt mål.
Har de senaste åren sprungit tjejmilen
(Inte i år för då var det bröllop)
Men nästa år ska jag springa tjemilen under 50min,
gärna runt 45min.
Får se hur detta går och om jag håller lågan uppe över vintern.
Men jag har motivationen nu och ska kämpa för att ha den kvar!
Efter tjejmilen 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0